Vaša košarica je prazna.

Modni brend DechkoTzar predstavljen u Zagrebu


  • Odjeća poznatog beogradskog streetwear brenda DechkoTzar predstavljena je prošli tjedan u PDV dućanu, a tom su nam se prilikom pridružili Nikola i Nenad Radojčić, dizajnerski duo Braća Burazeri koji se kriju iza brenda kao i ambasadori Mirela Priselac Remi, Jan Kinčl i Filip MotovunskiDechkoTzar je nastao kao serija majica za bend Red Zmaja 2001. godine kao ideja da se u Srbiji pokrene pravi lokalni t-shirt brend. Bez pretenzija ka masovnoj proizvodnji, u limitiranim serijama, naglasak je na dobrim dizajnerskim rješenjima, kvalitetnim majicama, izuzetnoj sito štampi i originalnim pakiranjima. Vizualno atraktivan i cjenovno prihvatljiv, DechkoTzar nije nikakav superjunak, već samo "običan dečko koji gaji dobre vrijednosti".

    Iza brenda se krije dizajnerski dvojac Braća Burazeri, rođena braća i grafički dizajneri Nikola i Nenad Radojčić, kojima je streetwear i streetstyle u krvi s obzirom da su krenuli kao graffiti writeri. DechkoTzar online shop otvoren je u 2008., u prosincu 2015. otvoren je i prvi dućan u Beogradu, a s vremenom dečko je dobio i svoju žensku liniju CitzuTzaricu. Specijalno dizajnirane majice iz kolekcije DechkoTzar za Beograd postale su i službeni beogradski suvenir.

     

     

    Mirela Priselac Remi, pjevačica benda Elemental više je puta nastupala na tvrđavi Punta Christo, a i merchandise benda upravo je u rukama PDV-a. Jan Kinčl, producent, DJ i radijski voditelj također je stalni gost na festivalima, a zajedno s francuskim klavijaturistom Regisom Kattieom uskoro izdaje album za etiketu PDV, za kojeg je legendarni Laurent Garnier izjavio kako je "simply superb". Filip Motovunski, jedan je od najpoznatijih domaćih drum'n'bass producenata, 10 godina aktivnog rada kojeg je u 2016. obilježio izdavanjem debitantskog albuma u dvostrukom CD obliku pod okriljem PDV-a.

    S obzirom kako su od samog osnivanja festivala Outlook i Dimensions Braća Brazeri njihovi redoviti posjetitelji, sudionici te promotori u Srbiji, a i dio glazbene kulture koja definira ove festivale, suradnja s Pozitivnim ritmom i PDV-om je bio prirodan proces. Zbog toga su i kao ambasadori brenda odabrani glazbenici koji su sinonimi za streetstyle te klupsku kulturu u Hrvatskoj, ali koji i sami vuku veze s festivalima i izdavačkom kućom PDV.

    U aktualnoj zimskoj kolekciji 2017/2018 mogu se naći ženske i muške jakne, majice kratkih i dugih rukava, košulje, kape te donje rublje.

    Osim na prvom katu Pločnika (Međimurska 21), artikli se mogu kupiti i internetom preko PDV web dućana.

     

    Newsletter

    Prijava

    CAPTCHA
    Pitanje za prevenciju spam korisnika.
    10 + 5 =
    Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

    Facebook